Tarta z truskawkami bez pieczenia

sobota, 21 maja 2016

Sezon na truskawki uważam za otwarty!
Jak tylko pojawiają się na rynku kupuję i zjadam kilogramami. Moja ukochana wersja truskawek to te gniecione ze śmietaną i cukrem. Dziś jednak mam dla Was przepis na tartę. I mogą ją przygotować nawet nieszczęśnicy, którzy nie posiadają piekarnika. Jest po prostu przepyszna ;-)


Składniki:

- 350 g herbatników maślanych
- 200 g masła
- kilogram truskawek
- 400 ml mleka
- opakowanie budyniu waniliowego
- opakowanie galaretki truskawkowej

Sposób przygotowania:

Galaretkę przygotuj według przepisu z opakowania. Budyń podobnie, lecz użyj 100 ml mniej mleka - musi być gęsty. Jeśli boisz się, że babcia przyłoży Ci ścierką w łeb przygotuj budyń samodzielnie ;-) Ja jednak nie miałam czasu i wykorzystałam ten z torebki.
Herbatniki zmiksuj na drobny proszek.


Rozpuść masło i gorące wlej do herbatników. Wymieszaj - otrzymasz coś na wzór mokrego, morskiego piasku ;-) Wyłóż masą formę do tarty i wstaw do lodówki na min. 30 minut. 


Po tym czasie wylej na ciasto budyń, poukładaj truskawki i zalej tężejącą galaretką. 
Gotowe! ;-)


Koniecznie daj mi znać jak Ci smakowało!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz